Skoj spinning

Spinning va kul! Någon sa innan att det handlar mycket om vilken musik som spelas och det kan nog stämma, det var iallafall riktigt bra musik på det här passet, rock blandat med hardcore techno.

Efter 5 minuter trodde jag att jag skulle dö. Benen kändes som spagetti, men det gick över. Har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv, händerna gled nästan av styret. Så här dagen efter så känns benen ok, men man kan inte säga desamma om min bakdel som inte är van vid att sitta på en så smal sadel.

Spinningskorna gjorde att tån höll sig där den skulle också, höppas att jag kan få låna dem ett tag till så får jag se om jag blir riktigt biten och då är det dags att skaffa egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0