Jag känner mig halv. Bokstavligen

10 månader och 1 dag.

Så lång tid tog det att gå ner 70 kg.

Det är en rätt lång tid och alla tankar och reflektioner om hur det känns att ha nått min målvikt kommer i ett senare inlägg.

Just nu vill jag bara rikta ett enormt stort tack till familj, vänner, kollegor, alla coacher och xtravaganzamedlemmar, ni som följt bloggen och främlingar som har peppat, stöttat och hejat på mig under resans gång. Kommer aldrig kunna beskriva med ord hur mycket det har betytt. TACK!

Vet vi vad det bästa är? Att resan är inte slut än, det här är en viktig station på vägen naturligtvis, men det kommer att komma många fler och det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis! Det du gjort är så imponerande att det känns hisnande! Vilken målmedvetenhet... Inte bara det att du faktiskt tappat halva dig utan att du i grunden ändrat din livsstil och njuter att ditt liv och allt du förändrat. Du är en sådan inspirationskälla! Stor kram Annika

2010-06-18 @ 14:46:49
Postat av: Kajsa

Jag hoppas du ändå känner dig hel, trots att du är halv. Du är så fantastisk att jag tänkt på dig med en lyckotår i ögat hela dagen sen du var här imorse. Kram Kajsa

2010-06-18 @ 15:43:52
Postat av: Leyla

Fick tårar i ögonen, jag är så GLAD för din skull. Du är och förblir min idol, Målmedvetenhet och stark vilja är dina tydliga kännetecken. Önskar dig det bästa i livet o jag vet att du kommer att lyckas!



Kram o GRATTIS!

2010-06-19 @ 09:18:27
Postat av: Jasmine

Många kramar och mitt varmaste tack till er!

2010-06-22 @ 17:13:09
Postat av: jOH

Du är otrolig! Har följt din "resa" sen starten och jag är sjukt imponerad över vad du har åstadkommit på så kort tid! Ett stor kram till dig!

2010-06-22 @ 17:52:36
URL: http://johannamorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0