Första milen!

Egentligen skulle jag ha opererats för gallsten
i måndags. Nu blev den operationen tyvärr
inställd. Ikväll skulle jag troligen ha legat
hemma och vilat mig efter operationen men
nu gjorde jag det motsatta istället - deltog i
Blodomloppet och sprang min första mil!

Älskar känslan av att börja springa och känna
att idag, ja idag så kommer det att gå bra. Så
var det idag, jag kände mig stark men sam-
tidigt nervös, det längsta jag hade sprungit
innan var 6 km. Men när benen kändes sådär
starka som de gjorde idag så bestämde jag
mig för att det skulle gå hela vägen.

Två medaljer inom loppet av en vecka,
det är klart godkänt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En mil är ju fantastiskt! Herregud!

2010-06-10 @ 09:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0