Afrodans, igen

Nu är det lite mer än ett halvår sedan jag var på afrodans för första gången. Alltså har jag hunnit glömma bort exakt hur smärtsam den träningsvärken var.

Det är ju tur att jag har så dåligt minne, för annars skulle jag inte vågat boka in ett nytt pass ikväll.

Det är också det där dåliga minnet som gör att jag ens överväger att hänga med en kompis på ett jogg-cross-pass på Friskis & Svettis imorgon innan jobbet. Det låter så himla kul, men efter förra afrodanspasset kunde jag inte röra mig. Har en känsla av att det krävs en del rörelse under ett jogg-cross-pass.

Vi får väl se vad det blir av det hela, men afrodans ikväll blir et iallafalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0