Resultat v. 36

Nu börjar det bli riktigt spännande. Ytterligare en tiokilosgräns är passerad och jag kommer allt närmare målet.

En annan viktig stolpe passerades imorse också. Tisdag- och torsdagmornar springer jag innan jobbet tillsammans med några arbetskompisar. Imorse var det ingen av dem som kunde. Det hade varit sååå lätt att bara tagit sovmorgon istället, men jag kom ut. Viktigt både ur fysisk och mental synvinkel. Fysisk eftersom jag kände i kroppen att jag behövde komma ut, den är tydligen snabb på att ta till sig nya vanor. Mentalt viktigt att känna att jag kan fixa att komma ut och ta mig runt rundan på egen hand, nu har jag gjort det en gång och vet att det går, alltså finns det inga ursäkter för att inte göra det nästa gång jag står utan träningssällskap.

Midjemåttet glömde jag som vanligt att kolla, men fyller på med det när jag kommer hem ikväll.

Vikt: -6,1 kg (-63,5 kg)



Den här lilla fisken väger 60 kg. Han ser rätt tung ut...

Kommentarer
Postat av: pappa

Vart tar tiden vägen? Har det verkligen gått 63,5 kg, jag menar nästan ett år sedan du började - ojojoj så nära det är nu. Say no more :)

2010-04-27 @ 17:27:10
Postat av: Nina

Yey! Snart snart snaaaaart i mål =)

2010-04-27 @ 22:01:49
URL: http://www.ninamagnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0